آزمایشگاه تخصصی و پیشرفته مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک بزودی در شهرستان بندر لنگه راه‌اندازی می‌شود.

مهندس ویدا سینا، رییس مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ایران در گفت‌وگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: بنادر کشور که یکی از مهم‌ترین مبادی ورودی کالاهای وارداتی صنعتی و پزشکی در کشور هستند همواره در جهت بررسی و نظارت بر حسن کیفیت این کالاهای مهم نیاز به نظارت و تست کیفیت کالا دارند که از این روی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ایران تصمیم به افتتاح یکی از آزمایشگاه‌های پیشرفته خود در شهرستان بندر لنگه نموده است.

وی افزود: این آزمایشگاه در جهت کنترل و بررسی کالاهای وارداتی همچون تجهیزات پزشکی و لیزری و همچنین کالاهای صنعتی که با سلامت و جامعه و مردم در ارتباط هستند، راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: سال گذشته آزمایشگاه‌ دیگری در شهر شیراز در همین راستا افتتاح شد که متأسفانه هنوز به صورت واقعی مورد استقبال صنعتگران و واردکنندگان قرار نگرفته است.

مهندس سینا، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ایران با بهره‌گیری از کادر متخصص و مجرب در سطح آزمایشگاه‌های تهران و مراکز مختلف کشور گام‌های مهمی را در حوزه انفورماتیک در جهت کمک به رشد و توسعه علمی و اقتصادی کشور برداشته است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.