کارشناس مسوول فعالیت های اردویی و کانون های آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: این سامانه با هدف رعایت چارچوب های دستوالعمل اردوها و کمک و راهنمایی به مدیران و معلمان در مدارس طراحی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مرتضی شکری با بیان اینکه در شش ماه دوم سال گذشته بیش از 790 هزار دانش آموز اصفهانی به اردوهای تربیتی آموزشی رفتند، بیان کرد: اردوهای دانش آموزی دسته بندی های مختلف دارد و باید طبق قوانین مشخصی اجرا گردد.

وی با اشاره به اینکه دسته بندی اردوهای دانش آموزی شامل اردوهای یک روزه، دو روزه، اردوهای خارج و داخل استان است، گفت: مدارس ابتدایی اجازه اردو های خارج استان را ندارند یا اردوهای خارج از استان بیش از 3 روز نمی تواند باشد نمونه ای از قوانین اردو های دانش آموزان است.

کارشناس مسوول فعالیت های اردویی و کانون های آموزش و پرورش استان بیان داشت: سامانه ثبت اردوها و بازدید های دانش آموزان استان اصفهان طراحی شده است و در مهرماه سال جاری رونمایی و مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ضمن بیان اینکه این سامانه روی اتوماسیون اداری آموزش و پرورش نصب می شود، گفت: کلیه مدارس استان اصفهان موظفند اردوها و بازدید ها را در قالب قوانین و چارچوب دستورالعمل ها در این سامانه ثبت نام کنند.

مرتضی شکری با اشاره به اینکه این سامانه در جهت رعایت چارچوب های دستوالعمل اردو ها و کمک و راهنمایی به مدیران و معلمان در مدارس است، افزود: این سامانه به گونه ای برنامه ریزی شده است که اگر اردو طبق دستورات و چارچو بها نباشد خطا می دهد و وارد مرحله بعدی ثبت نام نمی شود.  


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.