معاون حمل‌ونقل و ترافیک گفت: با اجرای پروژه خط سفید خطوط عابر پیاده در 15 تقاطع چراغدار سطح منطقه حذف شده و این طرح برای ایمن‌تر و سهل‌تر کردن زندگی شهروندان اجرا می‌شود.

خطوط عابر پیاده از 15 تقاطع چراغدار منطقه یک حذف شدعبدالمطلب توجهی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: اجرای پروژه خط سفید در جهت نظم دادن به رفتارهای ترافیکی است، لذا مشارکت و همکاری شهروندان در اجرای موفق این طرح بسیار تأثیرگذار است.

وی در ادامه گفت: با اجرای پروژه خط سفید خطوط عابر پیاده در 15 تقاطع چراغدار سطح منطقه حذف و محل عبور عابرین پیاده با کانال مشخصی با دو خط موازی با فاصله 5 متر مشخص و یک خط توقف ایست نیز با رنگ متمایز با فاصله از کریدور عبورعابرین کشیده می‌شود.

توجهی عنوان کرد: با شروع اجرای طرح تاکنون، اقدام به اجرای خط کشی محوری در غالب طرح خط سفید به حجم بالغ بر 20 هزار متر طول در 6 محور شریانی در سطح منطقه در محدوده نواحی 1، 2، 3، 4، 7 و 8 شده است.

وی افزود: خطوط مشخص کننده پارک خودروها نیز تغییر می‌کند و خطوط پارک به صورت بلوک های مستطیلی ترسیم می‌شوند.

توجهی گفت: دوربین‌های کنترل سرعت نیز به تعداد 5 دوربین در بزرگراه شهید آیت‌الله صدر همسطح، نصب شده است که هم‌اکنون این دوربین‌ها نیز فعال است.

انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، پروژه ، خط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار