مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال گفت: کارگروه تخصصی فدراسیون استعدادیابی جامعی برای حضور در رقابت‌های آسیایی 2016 آغاز کرده است.

استعدادیابی گسترده جهت حضور در رقابت‌های 2016 آغاز شدمسعود ظهرابی مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت‌تر جام ریاست جمهوری در مشهد طی جلساتی که داشتیم، هشت مربی و رئیس کمیته مربیان و آموزش از طرف فدراسیون معرفی شوند.

 وی افزود: برگزاری مسابقات بین مناطق هفت گانه جهت گزینش و استعداد یابی هندبالیست‌ها از اهداف اصلی این کارگروه تخصصی می‌باشد.

ظهرابی در ادامه گفت: گزینش و کار استعدادیابی بازیکنان  به عهده این افراد متخصص است، که آن را مناطق هفت گانه‌ای گنجانده‌ایم که به شرح ذیل است: 

منطقه 1 مشهد؛ زیر گروه: مازندران، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی
منطقه2 تهران؛ با زیر گروه: قزوین، قم، البرز، تهران، سمنان 
منطقه 3 تبریز؛ با زیر گروه: اردبیل، آذربایجان غربی، شرقی، و گیلان
منطقه 4 کرمانشاه ؛با زیر گروه لرستان، همدان، کرمانشاه
منطقه 5 اصفهان؛ با زیر گروه اصفهان، چهارمحال بختیاری ، مرکزی
منطقه6 کرمان؛ با زیر گروه یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان
منطقه 7 بهبهان؛ با زیر گروه: کیش، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، فارس، خوزستان

مسئول کمیته استعدادیابی در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقات جام ریاست جمهوری با حضور 90 تیم داخلی و ده تیم خارجی، زیر نظر این کارگروه برگزار شده و در پایان این رقابت‌ها، هشتاد بازیکن در رده سنی جوانان در مجموع انتخاب می‌شوند، در قالب چهار تیم بیست تایی که به اردوهای آمادگی، جهت حضور در رقابت‌هیا قهرمانی آسیا 2016 راه می‌یابند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حضور ، باشگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار