در سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ،مشهد الرضا سراسر نور و سرور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ آستان مصفا و ملائک نشین رضوی چراغانی و میزبان زائران ایرانی و غیر ایرانی است که به مناسبت ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به این مکان مقدس مشرف شده و در میلاد سراسر نور سومین گوهر رخشان ولایت و امامت در این صحن و سرا ماوا گرفته اند تا در این میلاد، تهنیت گوی محضر با کرامت امام مهربانی شوند .

ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) در حرم امام رضا (ع) دل رهسپار کربلای معلی کرده اند و سر بر ضریح امام هشتم،نوای حسین حسین برلب دارند.

به همین مناسبت ویژه برنامه هایی دیشب  در حرم مطهر رضوی برگزار شد. 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم ویژه شب میلاد امام حسین(ع)دیشب از ساعت 30و 20 دقیقه تا 30و 22 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع)در رواق امام خمینی(ره) برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینیافزود : مراسم ویژه روز میلاد امام حسین(ع) نیز روز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام واعظ شهیدی و مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) از ساعت 13 تا 11  در رواق امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد :  همزمان با شب ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) مراسم ویژه ای با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد سیدآبادی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.