با وجود اینکه 15 دانش آموز این دبیرستان به اتهام ارتکاب جرائم جنسی و هتک حرمت همکلاسی های خود بازداشت شده بودند، پلیس و دادستانی لس آنجلس از مختومه شدن این پرونده و آزادی قریب الوقوع متجاوزان خبر داده است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از لس آنجلس تایمز، بعد از گذشت 2 ماه از تحقیق در مورد جرائم جنسی دبیرستان "ونیز" لس آنجلس، دفتر دادستانیِ دومین شهر بزرگ ایالات متحده از نبودن ادلۀ کافی برای اعلام جرم علیه 15 دانش آموز دستگیر شده خبر داد.

در حالی که نیروهای پلیس و دادستان ها از ارائه جزئیات این پرونده خودداری می کنند، مطبوعات و خانواده های قربانیان همچنان در انتظار پاسخ برای تجاوزات جنسی در دبیرستان لس آنجلس هستند.

"اندرو اسمیت"، رییس پلیس لس آنجلس گفت: "قربانیان و خانواده های آنان در حمایت پلیس به سر می برند. ما تضمین می دهیم که دیگر نگذاریم چنین فجایعی برای آنان رخ بدهد."

از اداره "اتحادیه مدارس لس آنجلس(LAUSD)" نیز خبر می رسد مسئولان تعهد داده اند که دانش آموزان متجاوز، دیگر حق بازگشت به دبیرستان مذکور را نخواهند داشت.

با وجود پیدا شدن مدارک و اظهارات شهود و قربانیان، پلیس و دادستانی روز گذشته این پرونده را بدون صدور قرار محکومیت، مختومه اعلام کردند.

ماجراهای فجیع اخلاقی، دبیرستان 2 هزار نفری ونیز در شهر لس آنجلس را در نوردیده است و مسئولان مدرسه نشست مشترکی را با اولیاء دانش آموزان ترتیب داده تا به دغدغه های آنان در خصوص امنیت فرزندانشان پاسخ بدهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
این هم نماد حقوق بشر و فرویدیسم پیشرفته.
آنها به دست اندازی و تحریف احکام اسلامی و فرقه گرایی داعش و امثالهم را ایجاد می کنند و خدا هم اینگونه جوامع و روحیه باصطلاح انسانی ! آنها را تخریب می کند. و مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین.
وقتی خدا در قرآن و احدایث از اختلاط دختر و پسر نهی می کند حتما حکمتی دارد که ما (انسانهای عادی) از آن بی خبریم. اما معصومین علیهم السلام و بزرگان دین بر حقانیت آن واقفند. پس هرچه بهتر است که قبل از دیر شدن سر تسلیم در برابر همه احکام الهی فرود آوریم که به صلاح ماست.
آخرین اخبار