راننده فرمول یک بعد از اینکه رویای کسب امتیاز در گرندپری ‫اسپانیا‬ از سوی ‫مک‌لارن‬ به سراب تبدیل شده بود،باور دارد این تیم بریتانیایی می‌تواند در ‫موناکو‬ امتیاز کسب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آلونسو در گرندپری خانگی خود عنوان کرده بود که اطمینان دارد مک‌لارن در اسپانیا به امتیاز می‌رسد. آلونسو در آن رقابت به دلیل عملکرد نه چندان موفق مک‌لارن رقابت خوبی را پشت سر نگذاشته بود و به دلیل مشکل ترمز، مسابقه را ناتمام گذاشت.

آلونسو گفت: فکر می‌کنم بتوانیم در موناکو امتیاز کسب کنیم. طبق شبیه‌سازهای گرندپری اسپانیا، اگر به مشکل بر نمی‌خوردیم، می‌توانستیم در رده نهم از خط پایان عبور کنیم. برای کسب امتیاز اولین شانس ما آن پیست بود.

وی افزود:موناکو دومین شانس ما خواهد بود. در دو یا سه رقابت بعدی می‌توانیم در میان ده اتومبیل برتر جایی داشته باشیم. امیدوارم بعد از گرندپری اتریش جایمان مستحکم شود و بتوانیم برای هفتمی یا هشتمی رقابت کنیم. هدف ما این است.

مک‌لارن که از سال ۲۰۱۲ نتوانسته به عنوان برنده در سکوی قهرمانی بایستد، در پنج رقابت ابتدایی فصل هیچ امتیازی کسب نکرد تا یکی از بدترین شروع‌های خود را در فصل داشته باشد.
برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار