یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا مدعی شد، "باراک اوباما" در آستانه امضای توافقی وحشتناک با تهران است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دهیل؛  "کارلی فیورینا،"  یکی از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با اعلام مخالفت نسبت به توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 مدعی شد، موارد ذکر شده در پیش‌نویس توافق کاملا مغایر با قوانین امنیت ملی آمریکا است.‌ 

" فیورینا" در ادامه "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، و "هیلاری کلینتون،" وزیر خارجه سابق او را به ضعف در سیاست‎های خارجی و بی‌توجهی به منافع ملی این کشور متهم کرد.

وی در ارتباط با امضای توافقنامه هسته‌ای با ایران مدعی شد: کاخ سفید همه قوانین و قواعد مربوط به "مذاکرات خوب" را نقض کرده، و "اوباما" در آستانه امضای توافقی وحشتناک با تهران است.

" فیورینا" سابقه ریاست بر شرکت چند ملیتی "هیولت پاکارد" - یکی از بزرگترین شرکتهای فناوری اطلاعات در جهان – را در کارنامه دارد و در رد صلاحیت "هیلاری کلینتون"  برای قبول پست ریاست جمهوری آمریکا گفت: ناکامی آمریکا در بهبود روابط با روسیه به دلیل ضعف عملکردی "کلینتون" بود. او نباید رئیس‌جمهور آمریکا شود زیرا قابل اعتماد نیست و سابقه رهبری هم ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
نوکران اسرائیل به پیش.
China
جواد
۱۳:۴۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
امیدوارم سیاست مدارهامون گول این با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن رو نخورن. امریکایی ها مثلا دارن نشون میدن موافق توافق نیستن در صورتی ته دلشون امیدوارن. این حرفها هم بازی سیاسیه. نکنه اشتباه کنید و به واسطه این حرفا امتیاز بدیدا.
Italy
امیر حسین
۱۳:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
وحشتناک آن موقعی برای شما آمریکائیهای بی هویت خواهد بود که با سرب های داغ ایرانیان مواجه شوید و برای ما چقدر شیرین و گوارا خواهد بود در پایان باید گفت آمریکا عصبانی باش و با عصبانیت بمیر و برای همیشه نابود شو
United States of America
عباس
۱۳:۳۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
دعوای زرگری است گول نخورید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
آره خب شما خداییش خیلی وحشتناکید. خدا بداد برسه.
توافق هم وحشتناک میشه
آخرین اخبار