شرکت IBM غول تکنولوزی به منظور پاسخگویی به نیازهای بخش های مختلف از جمله خدمات مالی و دولتی قصد ایجاد دومین مرکز داده در هند را دارد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ شرکت های آمریکایی با سرمایه گذاری 1.2 بیلیونی،در مراکز ابری بازارهای اصلی جهانی یک USD ایجاد کرده اند.

IBM غول تکنولوژی به منظور پاسخگویی به نیاز بخش های مختلف از جمله خدمات مالی و دولتی قصد ایجاد دومین مرکز داده در هند را دارد.در حال حاضر این شرکت آمریکایی دارای یک مرکز داده در مامبی است.

آی بی ام در هند مرکز داده راه اندازی می کند

وانیتا نارایان رئیس مدیریت IBM در هند اظهار کرد:ما به دنبال راه اندازی یک مرکز عمومی داده ابری هستیم.همانطور که می دانید بخش هایی مثل خدمات دولتی و مالی ترجیح می دهند که داده های آنها در داخل کشور باشد.وی همچنین از پاسخگویی به جزییات سرمایه گذاری یا برنامه زمانی ایجاد مرکز داده جدید امتناع کرد.

با وجود رشد عظیم ایجاد و مصرف داده شرکت های تکنولوژی مثل IBM،مایکروسافت به سمت سرمایه گذاری برای ایجاد مراکز داده ای هجوم آورده اند.بدین وسیله می توانند میزبان اطلاعات بوده و انواع مختلفی از اپلیکشن ها و خدمات تحلیلی را در اختیار گیرنده ها (کاربران) قرار دهند.

در سال گذشته مایکروسافت از برنامه هایی در راستای خدمات ابری و اقتصادی از سه مرکز محلی داده تا پایان سال خبر داده بود.در سال 2015 ،شرکت ردموند پیش بینی کرده بود که فرصت ایجاد ابری در هند یک فرصت 2 تریلیونی USD خواهد بود.

در اکتبر گذشته IBM از توسعه شبکه جهانی ابری در مومبای خبر داده بود.IBMIBM در سراسر لندن،امستردام،بیزن،هنگ کنگ،سنگاپور،ملبورن،تورنتو،دالاس و رالی دارای این مراکز است.

از سال 2007، IBM بیش از 7 بیلیون USD در 17 مجمع سرمایه گذاری کرده است تا به طرح های ابر خود سرعت بخشد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار