مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: به منظور رشد کیفی سمن‌های جوانان، 12 دوره کارگاه حضوری تخصصی برای 1200 نفر از اعضای این سمن ها در نظر گرفته شده است.

رضا حجتی مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رشد کمی و کیفی سازمان‌های مردم ‌نهاد جوانان اظهار کرد: در حال حاضر حدود 500 سازمان مردم نهاد جوانان (سمن‌های جوانان) که در سال 90 مجوز فعالیت گرفتند ، در سطح کشور فعال هستند که در سال جاری امیدواریم تعداد سمن‌های جوان به 1000 سمن برسد. 

وی با اشاره به رشد کیفی و توانمندسازی سمن‌های جوانان افزود: به منظور رشد کیفی و توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد جوانان، به طور متوسط هر ماه یک دوره کارگاه تخصصی و 60 ساعت آموزش برای سمن های جوان در نظر گرفته شده که به این ترتیب تا پایان سال حدود 12 دوره کارگاه حضوری تخصصی برای 1200 نفر از اعضای منتخب سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور برگزار می‌شود. 

حجتی در ادامه تصریح کرد: از میان 60 ساعت آموزشی سازمان‌های جوان، 40 ساعت آموزش عمومی آن به صورت اینترنتی و مجازی و 20 ساعت آموزش به صورت حضوری انجام می شود. 

وی در پایان گفت: با توافق وزیر ورزش و جوانان به طور متوسط برای حمایت از طرح‌ها و برنامه های خلاقانه هر سمن جوان 3 میلون تومان در نظر گرفته شده است و قطعا حمایت‌های بیشتر دولت می‌تواند موجب رشد کمی و کیفی سمن‌های جوانان شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: دوره ، آموزشی ، سمن ، جوانان ، وزارت ، ورزش ، حجتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار