کارشناس مسائل تاریخی کشورمان گفت: ترور اعتقادات مذهبی و ملی ایرانیان به عنوان ملت صاحب فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی و ولایت مدار و حافظ ولایت فقیه ، هدف استکبار در جنگ نرم است.

خسرو معتضد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار جبهه جنگ نرم دشمن گفت : ماهواره ها ابزار ضد ارزشی استکبار در حیطه جنگ نرم است زیرا آنها امپراطوری رادر حوزه اسلام ستیزی وایران هراسی در دست دارند .

کارشناس مسائل تاریخی کشورمان در ادامه این مطلب تصریح کرد : خوراک شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خوراکی سمی از جنس کشنده برای مرگ فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی است .

معتضد با تاکید بر اینکه ساختار جنگ نرم به شکل نبردی خاموش از استراتژیک قوی برخوردار است، اضافه کرد : ناتوانی در حوزه نبرد نظامی با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن را مجبور به ساخت اردوگاهی مجهز در میدان جنگ نرم افزاری کرده است .

کارشناس مسائل تاریخی کشورمان جنگ نرم طراحی شده توسط دشمن را نبرد در راستای تخریب افکار و عقاید و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف نمود و خاطرنشان کرد : دشمن در این مسیر مبارزه با عقاید و بر هم زدن اعتقادات و تغییر افکار مردم را در دستور کار خود قرار داده است .


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.