بعیدی‌نژاد گفت: وقتی دیدم که بعضی از نمایندگان محترم بعد از سخنان آقایان ظریف و عراقچی باز همان حرف‌های خودشان را منتها این بار به این بزرگان نسبت داده‌اند، گفتم کجا می‌رویم.

بعیدی‌نژاد: پشت میزها نشسته‌اید و بی پروا قضاوت می‌کنید/ به کجا می‌روید؟/ چه جراتی دارید که اینگونه صحبت می‌کنید؟
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "حمید بعیدی‌نژاد"، مدیر کل اداره امور خلع سلاح و مدیرکل سیاسی و بین‌المللی پس از اجلاس ان‌پی‌تی که در نیویورک برگزار شد در مطلبی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

هیچ چیز مثل طبیعت بعد از یک دوره چند هفته‌ای پرفشار کاری آرامش‌بخش نیست، درختان سبز، برکه آرام و مرغابی‌هایی که در کنار هم حرکت می‌کنند و خط حرکتی آنها روی آب نقش می‌بندد؛ این عکس پایانی من از سفر نیویورک است.

امروز برای گرفتن یک حس خوب از طبیعت به سنترال پارک اومدم و این عکس را به یادگار برای شما گرفتم. از آن‌طرف داشتیم به برگشتن‌مان و پیوستن به خانواده فکر می‌کردیم که به ما گفتند وقتی به وین برمی‌گردیم دور جدید مذاکرات هسته‌ای در آنجا خواهد بود و باید برای مذاکرات در وین بمانم.

 بعد آقایان می‌آیند و در عموم سخنرانی می‌کنند که فلانی وقتی دیروز در نیویورک پشت دوربین از شکست کنفرانس ان پی تی صحبت  می‌کرد، ناراحتی از چهره‌اش می‌بارید. چون آقایان از چیزی خبر ندارند. نمی‌دانند ولی باید بدانند که مذاکرات فشرده طولانی که داشتیم شب و روز و استراحت ما را گرفته بود. پشت میزها نشسته‌اند و بی پروا قضاوت می‌کنند. اما آقای عزیز قضاوت خیلی مسئولیت دارد، بالاخره جایی آدم باید پاسخ بدهد. 

وی افزود: شما چه جراتی داری، که این طور صحبت می‌کنی؟ وقتی دیدم که بعضی از نمایندگان محترم بعد از سخنان آقایان ظریف و عراقچی باز همان حرف‌های خودشان را منتها این بار به این بزرگان نسبت داده‌اند، گفتم کجا می‌رویم. ببخشید قرار بود از آرامش صحبت کنیم، آنچه که خیلی کم داریم ولی از آن خیلی حرف می‌زنیم.

من از صمیم قلب از خداوند می‌خواهم آرامش را بر دل‌های همه ما و شما حاکم کند تا هم خودمان آرام باشیم هم آرامش مردم عزیزمان و دیگران را با قضاوت‌های غلط ذهنی خودمان بهم نزنیم، خداوند به ما در این ماه آینده با این فشارهای کاری و روانی کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
به نظرم 5+1 در نشست های قبلی خود چه در ژنو وچه در لوزان از استراژی خسته کردن تیم ما و تحمیل خواسته های خود برتیم ما استفاده می کند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
ما اقای ظریف رو به خاطر تلاشهای زیادش ستایش میکنیم و بهش میگیم خسته نباشی رزمنده
Iran (Islamic Republic of)
رضا خوان یغما
۱۱:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
خسته نباشی هموطن خدا قوت.انشاالله و بیاری خداوند پیروز و موفق باشند همه بزرگان تیم هسته ای کشور عزیزمان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
شما دارید کجا می رید که علنا تمام خطوط قرمز رو دارید زیر پا می گذارید
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۱:۳۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
خداوند به شما عزیزان اجر دهد ما همیشه شما را دعا کردیم آقای ظریف وهمکارانشان
-
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
چرا شفاف عمل نمیکنید حقایق را لاپوشانی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
خود آقای عراقچی گفت بازدید مدیریت شده از مراکز نظامی توافق شده
شما دو پهلو حرف میزنید یکبار فکت شیت آمریکایی را رد می کنید و بعد جرات انتشار فکت شیت ایرانی را هم که ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
دشمن در پی پیاده کردن نقشه های خودشه ایشان در مورد فشردگی و خستگی حرف مزنه خوب نرید تا چهار تا آدم قوی و شجاع برند مذاکره
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۱۱:۰۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
جناب بعیدی عزیزآرامشی نخواهدبودمگراینکه شفافیتی باشد
Iran (Islamic Republic of)
عزيزي
۱۱:۰۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
آقاي بعيدي نژاد اگر براي خداوند كاري را انجام دهيد در واقع به جهاد في سبيل الله رفته ايد و خستگي براي جهادگر معنا نداره.
اگر هم فكر ميكنيد با توافق و ادامه مذاكرات نميتوانيد عزت ايران اسلامي را حفظ كنيد ، با قدرت و شجاعت تمام و گردن برافراشته موضع دشمن را بيان كنيد و با افتخار خاتمه دهيد.
آخرین اخبار