سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاری جلسات سه‌جانبه موتلفه، پایداری و ایثارگران، در وحدت اصولگرایان موثر است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: سلسله نشست‌های حزب موتلفه، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران در دستیابی به وحدت میان اصولگرایان بسیار تأثیرگذار است.

برگزاری جلسات سه‌جانبه موتلفه، پایداری و ایثارگران، در وحدت اصولگرایان موثر است"کمال‌الدین سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نشست‌ سه‌جانبه بین حزب مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران اظهارداشت: حزب مؤتلفه اسلامی با ابتکارات شخصی خود این قبیل نشست‌ها را برگزار می‌کند و ما نیز در جبهه پیروان از این نشست‌ها استقبال و حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه سیاست راهبردی ما هماهنگی و ائتلاف راهگشا با سایر اصولگرایان است، گفت: این قبیل نشست‌ها در دستیابی به وحدت میان اصولگرایان بسیار تأثیرگذار است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این قبیل جلسات کمک خواهد کرد تا در نهایت ائتلاف میان اصولگرایان حاصل شده و وحدت که امری ضروری، اجتناب‌ناپذیر و حیاتی برای انتخابات امسال است، محقق شود.

گفتنی است؛ نشست سه‌جانبه همگرایی و وحدت تشکل‌های اصولگرایی میان حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری به‌میزبانی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد.

در این نشست که عصر روز گذشته(دوشنبه) با حضور نمایندگانی از حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری برگزار شد بار دیگر بر ضرورت وحدت اصولگرایان تأکید شد.

در این جلسه اعضا با بررسی شرایط موجود سیاسی بر وحدت و یکپارچگی حداکثری تمامی احزاب و تشکل‌های اصولگرا تأکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار