رشت؛

پایان لیگ دوچرخه سواری کوهستان در رشته دانهیل

نخستین دوره لیگ دوچرخه سواری کوهستان در رشته ی دانهیل با معرفی نفرات برتر در منطقه عطاکوه لاهیجان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت : در پایان این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان ، حسین زنجانیان از تیم جاینت ایران ،امین نجفی از تیم اورکید تهران و حسین رفیعی از تیم جاینت ایران اول تا سوم شدند.

در رده سنی جوانان نیز سعید باقری از تیم تک رکورد زنجان ، محمد اردلان از تیم هیئت همدان ومحمد سهرابی ازتیم کندوان چالوس به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در دومین دوره لیگ دوچرخه سواری کوهستان در رشته کراس کانتری آقایان رده سنی بزرگسال هم دیروز، فرزاد خدایاری از تیم فستوت کی تی ام تهران ، پرویز مردانی از تیم فستوتوت ترینیکس و فراز شکری از جاینت ایران اول تا سوم شدند.

در رده سنی جوانان نیز علی ظهراب زاده و امیرحسین جمشیدیان هر دو از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و مهدی پیرامون از تیم فستوت ترینیکس تهران به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان ، فرانک پرتو آذر ، آذردخت محمدی و شادی مرادی هرسه از تیم فستوت کی تی ام تهران اول تا سوم شدند.

در رده سنی جوانان هم شیوا توکلی از تیم فستوت کی تی ام تهران ،محبوبه اوحدی از هیئت قم و مریم ترکی از هیئت اصفهان به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور133دوچرخه سوار در 14 تیم در دو رشته کراس کانتری و دانهیل به مدت 2 روز در منطقه عطاکوه لاهیجان با هم مسابقه دادند .



انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.