دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: همه طیف های سیاسی علاقمند به آرمان انقلاب و پایبند به ارزش های اسلامی ازجمله اصلاح طلبان، بر حرکت در چارچوب نظام و اوامر مقام معظم رهبری و اجرای سیاست عزت، حکمت و مصلحت اصرار دارند.

مبنای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، "مصطفی کواکبیان" در گفت وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران گفت: اصلاح طلبان هم مانند دیگر طیف های سیاسی علاقمند به آرمان های انقلاب و امام راحل(ره)، بر حرکت در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و دستورات مقام معظم رهبری پافشاری می کنند.
 
وی افزود: سیاست مبنایی جمهوری اسلامی که رییس جمهور محترم نیز بارها بر آن تأکید کرده اند، "عزت، حکمت و مصلحت" است که این راهبرد را باید مهم ترین مبنای تنظیم کننده مناسبات جمهوری اسلامی با دیگر کشورهای جهان قلمداد کرد. 
 
دبیر کل حزب مردم سالاری با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، ایشان را شخصیتی وارسته و فقیهی آگاه به زمان دانست و گفت: امام خمینی بود که راه صحیح زندگی دینی را به ما شناساند و همه ما باید قدردان و پاسدار این میراث ارزشمند باشیم. 
 
کواکبیان با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای، اعضای تیم مذاکره کننده ایرانی را انسان‌هایی صادق، کاردان و دلسوز نظام و انقلاب دانست و افزود: وزیرامورخارجه و همکارانشان به خوبی متوجه منافع ملی ما هستند و می دانند که عملکردشان مو به مو تحت نظارت سطوح مختلف نظام است لذا تصور اینکه آن ها از خطوط قرمز مورد نظر جمهوری اسلامی ایران عدول کنند، تصوری گزاف و ناعادلانه است.
 
دبیر کل حزب مردم سالاری به موضوع اتفاقات ناگوار یمن نیز اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر، شاهد حوادث عجیب و دلخراشی هستیم و به نظر می رسد عربستان باید هر چه سریع تر به این وضعیت پایان دهد و بیش از این، خود را رو سیاه تاریخ نکند.
 
دبیر کل حزب مردم سالاری همچنین به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در پایان سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: باید زمینه برای حضور حداکثری طیف ها و گرایش های سیاسی در این انتخابات فراهم گردد زیرا این اقدام، از بارزترین جلوه های دموکراسی دینی است.
 
وی همچنین افزود: مردم ایران، مردمی دانا، آگاه، بابصیرت، موقعیت شناس و هوشیار هستند و می دانند که در صحنه هایی چون انتخابات باید حضور حداکثری داشته باشند.
 
کواکبیان در پایان ابراز امیدواری کرد انتخابات پایان سال، انتخاباتی پرشورتر از انتخابات قبلی باشد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار