مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اهدای جایزه خود به مجتبی محرمی نشان داد که از لحاظ معرفت به مانند فوتبالیستهای کنونی نیست.

خودروی ارزان قیمت که بهای طلای ناب گرفتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛مهدی طارمی مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس در چند روز اخیر جدای از مسائل فنی، تاکتیکی و به طور کامل موضوعات فوتبالی از دریچه ای دیگر نه تنها تحسین اکثر دوستداران این رشته ورزشی بلکه آن دسته از افراد جامعه که نگاه کردن لیگ ایران را برای خود عار می‌دانند برانگیخته است.

وی با اهدای جایزه دریافتی خود از سازمان لیگ به مجتبی محرمی نشان داد که در بین جوانک‌های نه چندان محبوب این روزهای فوتبال ایران هستند که کسانی که احترام به پیشکسوت را با گوشت و استخوان خود حس می‌کنند.

بازیکن بوشهری تیم فوتبال پرسپولیس به اذعان خودش خیلی دوران درخشش گوش چپ محبوب سرخ‌پوشان را به یاد نمی‌آورد اما با شنیدن تعریف یکه‌تازیهای مجتبی محرمی در قالب پیراهن قرمز پرسپولیس و تیم ملی در چمن سبز و رسوخ به قلب فوتبالدوستان و دانستن اوضاع نه چندان مناسب مالی وی دل را به دریا زده و اتومبیلی را که شاید برای این جوان تازه وارد به فوتبال تمام دارایی‌اش محسوب شود به اسطوره‌اش تقدیم می کند.

این تمام آن چیزی نیست که از مرام مهدی طارمی به بیرون درز یافته است بلکه طارمی وجه اتومبیلی را که حسین هدایتی به پاس قدردانی از حرکت ارزشمندش به وی اهدا کرده بود را نیز به امور خیریه اختصاص داد تا دهان یاوه‌گویان که در این چند روز با شنیدن حرکت از دل برآمده این جوان نجیب اقدام او را تلاش برای گرفتن جایزه‌ای بالاتر از هدایتی می‌دانستند ببندد.

به واقع کردار طارمی در این روزهای فوتبال ایران که همه در آن جار و جنجال می‌اندیشند را باید به مثابه لنگه کفشی در بیابان تعبیر نماییم امیدوار بمانیم شاید روزی کسی پیدا شود که انسانیت را دوباره در این فوتبال معنا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهاجم ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
این شیوه حضرت مولا علی (ع) است که مرکب خود را که از بهترین اسبهای زمان خود بود را به یک غیر مسلمان اهدا کردند و باعث مسلمان شدن آن فرد شدند.
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۱۱:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
خودرو ارزان قیمت!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۱۰:۱۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
من استقلالي هستم ولي :
طارمي جان دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
خداوند همیشه کمکت کنه مردجوان
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۸:۰۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
خدا را هزاران هزار مرتبه شکر که هنوز جوانان پاک و بی ریایی هستند که با معرفت مثال زدنی خود آبروی این فوتبال بی معرفت را بخرند
آخرین اخبار