"خبرنگار BBC در زمان حضور امام خمینی (ره) در پاریس قصد داشت در مصاحبهای ایشان را به چالش بکشد که تسلط امام در پاسخ، وی را مجبور کرد تا وقت دیگری برای مصاحبه بگیرد.

مربوط به ارتحال امام///تسلط امام در مسائل جهانی، خبرنگار بی بی سی را غافلگیر کردهاشمی استاندار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از خاطره خود در مورد داستان اعتراف خبرنگار معروف BBC گفت: از زبان یکی از خبرنگاران شاخص و معروف BBC در  تلویوزیون شنیدم که می گفت "در پاریس از آیت الله خمینی وقت گرفتم که با او صحبت کنم. در ابتدا احساسم این بود که اطلاعات جامعی از مسائل جهانی ندارد و بنابراین می خواستم سوالاتی بپرسم که نتواند جوابی بدهد."

وی افزود: او تعریف می کرد که "به دلیل اینکه در کارم چهره شاخصی بودم، برای مصاحبه با آیت الله خمینی به من وقت دادند. کنار او نشستم و اولین سوالم را مطرح کردم. ایشان چنان مسلط به من جواب دادند و مرا شگفت زده کردند که دیگر سوالاتم به ذهنم نمی رسید و از ایشان خواهش کردم که یک وقت دیگر بدهید تا من با شما صحبت کنم."

استاندار تهران تاکید کرد: خاطرم هست که یک مجری و خبرنگار معروف BBC اعتراف کرد که  که تحت تاثیر عظمت امام خمینی(ره) قرار گرفته و سوالش را فراموش کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار