استاندار تهران گفت: رئیس جمهور صبح روز سه شنبه 5خرداد ماه اولین سفر خود را به استان تهران آغاز می‌کنند.

سفر رئیس جمهور به استان تهران قطعی شدبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران حسین هاشمی استاندار تهران در نشست خبری که ظهر امروز شنبه در دفتر استانداری تهران برگزار شد با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان تهران اظهار کرد: روز سه شنبه 5 خرداد سفر رئیس جمهور از ساعت 8 صبح‌ آغاز و پس از آن در مجموعه ورزشی شهید ثمری شهریار با  مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد دیدار می‌کند.
 
 وی افزود: این سفر، با سفرهای استانی دیگر کاملا متفاوت است و چهار تا پنج سفر برای استان تهران در نظر گرفته شده و این اولین سفر و توفیقی برای مردم این شهرستان‌ها است. 

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در این سفر ریاست جمهوری با مسائل استان تهران از لحاظ سیاسی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی آشنا می‌شوند و این سفر  یکی از باشکوه‌ترین سفرهای رئیس جمهور است و حضور ایشان علاوه بر دیدار مردمی برای این استان بسیار حائز اهمیت است. 

استاندار تهران گفت: 24اردیبهشت ماه به دلیل تداخل سفر ریاست جمهوری با شهادت امام موسی کاظم(ع) این بازدید کنسل شد و بنا بر این بود تا این سفر پس از بازگشت ایشان از تبریز انجام شود. 

هاشمی افزود: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور  تمامی اعضای کابینه ریاست جمهوری به بررسی مسائل تهران پرداختیم که ایشان تاکید کردند که سفر به استان تهران را به صورت شهرستانی مورد توجه قرار دهیم و تمام کارها برش شهرستانی داشته باشد و این سفرها یک فرصت بی نظیر برای استان  تهران است. 

وی اظهار کرد: در این سفر علاوه بر دیدار مردمی از بازار ایرانی- اسلامی اندیشه در شهرستان شهریار افتتاح خواهد شد و احتمالا از یک مجموعه تولیدی هم بازدید خواهند کرد و علاوه بر دیدار با مسئولان منطقه‌ای شهر قدس، ملارد و شهریار، برگزاری نشست خبری، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با کارآفرینان و نخبگان شهرستان‌ها و در نهایت شورای عالی استان‌ها از جمله برنامه‌های این سفر است. 

استاندار تهران گفت: همچنین خواسته‌های عمومی شهرستان‌های استان تهران و نیاز به بیمارستان و با توجه به جمعیت زیاد آن‌ها مورد توجه جدی دولت است. 

وی همچنین یادآور شد: تصفیه فاضلاب و تامین آب شرب و مجموعه ورزشی برای جوانان در استان تهران در حال بررسی است که به محض نهایی شدن آن اطلاع رسانی خواهد شد. 

هاشمی همچنین از تمهیدات ویژه پلیس راهور برای سفر ریاست جمهوری به دلیل به اینکه در یک روز کاری انجام خواهد شد خبر داد. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار