بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای به نمایندگان مجلس تاکید کرد: مهر بطلان مجلس بر پروتکل الحاقی می‌تواند رویاهای شیرین و خام طرف غربی را به کابوسی دشوار برای آنان تبدیل سازد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اینک مجلس شورای اسلامی فرصت آن را دارد تا با نظارت دقیق بر مفاد توافق نامه احتمالی و پروتکل ننگین الحاقی نقش بی‌بدیل و تاریخی خود را، برای آیندگان ایفا کند، مهر بطلان مجلس شورای اسلامی بر پروتکل ننگین الحاقی می‌تواند رویاهای شیرین و خام طرف غربی را به کابوسی دشوار برای آنان تبدیل سازد.

در ابتدای نامه این تشکل دانشجویی خطاب به نمایندگان مجلس آمده است: اصل شورا و مشورت از صدر اسلام همواره یکی از دستورات اسلام به جامعه مسلمین بوده و امروز نیز این دستورات و فرمان الهی به برکت نظام مقدس اسلامی در قالب مجلس شورای اسلامی متجلی شده است. مجلس نیز همواره مورد حمایت معمار کبیر انقلاب امام روح الله و رهبری معظم انقلاب امام خامنه‌ای قرار داشته و دارد از اهمیت بالای مجلس در نظام اسلامی همین بس که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی آن را در راس امور دانستند.

جمهوری اسلامی ایران به سبب مباحث هسته‌ای در حال حاضر شرایط پیچیده‌ای را سپری می‌کند. اکنون مذاکرات هسته‌ای با 6 کشور به مرحله حساس و سرنوشت‌ساز رسیده است، حساسیت و سرنوشت ساز از آن جهت که اخبار و اظهارنظرها در خصوص مذاکرات از  توطئه بسیار خطرناک حکایت می‌کند اخباری که از طرف غربی و اینک در کمال تاسف از طرف ایرانی به گوش می رسد، روایتی بسیار حساس و خطرناک از بحثی به نام بازرسی از مراکز نظامی را تداعی می‌کند.
در ادامه این نامه تاکید شد: اینک مجلس شورای اسلامی فرصت آن را دارد تا با نظارت دقیق بر مفاد توافق نامه احتمالی و پروتکل ننگین الحاقی نقش بی‌بدیل و تاریخی خود را، برای آیندگان ایفا کند، مهر بطلان مجلس شورای اسلامی بر پروتکل ننگین الحاقی می‌تواند رویاهای شیرین و خام طرف غربی را به کابوسی دشوار برای آنان تبدیل سازد.

خود نیک می‌دانید که حاصل مجاهدت‌های علمی فرزندان این ملت در سنگرهای علم و فناوری، ارزشی بی‌مثال دارد لذا با عنایت به آرا و مواضع صریح امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ترسیم خطوط قرمز مذاکرات هسته‌ای از نمایندگان  معظم ملت در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم با در نظر گرفتن منافع ملت و ارشادات فرزندان این ملت از ضایع شدن حقوق ایران اسلامی ممانعت به عمل آورند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه در خاتمه تاکید کرد: بدیهی است که دانشجویان بسیجی، انقلابی و ملت انقلابی در این برهه حساس تاریخی، شما نمایندگان خود را در مجلس شورای اسلامی پاسخ‌گو به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌دانند پس انتظار پاسخ‌گویی و موضع‌گیری صریح وانقلابی در قبال مسائل طرح شده می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار