رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی گفت: محور اصلی برگزاری جلسه، آموزش عملکرد به مسئولین حراست دانشگاه‌های غیر انتفاعی و تمرکز بر کیفیت دانشگاه‌ها بود.

علی آهون منش رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آموزش عملکرد مسئولین حراست دانشگاه‌های غیر انتفاعی گفت: همایش سیاست‌های دانشگاه‌ها و موسسات غیر انتفاعی کل کشور برگزار شد و محور اصلی این جلسه تمرکز کردن بر کیفیت دانشگاه‌ها و رشد کمی غیر متوازن و غیر هدفمند دانشگاه‌ها بود.

وی افزود: در این جلسه به سیاست‌های جدید وزارت علوم برای کمک به دانشگاه‌های غیر انتفاعی پرداخته شد.

آهون منش تاکید کرد: به دنبال توانمند سازی موسسات غیر انتفاعی هستیم و به آنها کمک می‌کنیم تا ارتقای کیفیت داشته باشند و بتوانند به نیازهای منطقه‌ای استان‌هایی که در آن قرار گرفته‌اند کمک کنند.

رئیس اتحادیه موسسات غیر دولتی خاطر نشان کرد: دانشگاه‌های غیر دولتی باید با دانشگاه‌های دولتی در رقابت باشند و بتوانند مسئولیت پذیر و پاسخ گو باشند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم رقابت بین موسسات غیر انتفاعی از طریق رتبه بندی این موسسات به انجام برسد و قصد داریم در قوانین دانشگاه‌های غیر انتفاعی بازنگری داشته باشیم.

آهون منش تاکید کرد: در این جلسه دکتر سلطانی مدیرکل اطلاعات استان تهران در خصوص دیدگاه‌های جدید دولت جمهوری اسلامی به دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی افزود: نگاه ما نگاه حراستی نیست و در دانشگاه‌ها به دنبال متهم نیستیم و به فضای پر نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها نیاز داریم، وظیفه‌ی حراست‌ها حفاظت از دانشگاه‌ها در مقابل آسیب‌ها است.

لازم به ذکر است در این جلسه مشاور وزیر دفتر حراست وزارت خانه، مدیرکل اطلاعات استان اصفهان، رئیس دانشگاه اصفهان، مسئولین حراست دانشگاه‌های غیر انتفاعی حضور داشتند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار