وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اصابت موشک از سوی نوار غزه به مناطق اشغالی اعلام کرد کسانی که این رژیم را به چالش می کشند از کرده خود پشیمان خواهند شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از جروزالم پست، موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اصابت موشک از سوی نوار غزه به مناطق اشغالی اعلام کرد کسانی که این رژیم را به چالش می کشند از کرده خود پشیمان خواهند شد.

به گفته یعلون، "اسرائیل به هیچ وجه حمله موشکی شما به شهروندانش را نادیده نخواهد گرفت. اگر در اسرائیل امنیت برقرار نباشد، غزه بهای سنگینی پرداخت می کند که همه کسانی را که ما را به چالش می کشند از کرده خود پشیمان خواهد کرد."

وی در ادامه افزود، "به حماس توصیه می کنیم به تلاش های خود برای حمله یا تحریک حمله به اسرائیل پایان دهد، در غیر این صورت مجبور خواهیم بود با قدرت بیشتری عمل کنیم. به همه توصیه می کنیم ما را به چالش نکشند."

یعلون همچنین گفت، "ما حماس را مسئول آنچه که در غزه رخ داد می دانیم و هیچ گونه تهدیدی را علیه شهروندان خود بر نمی تابیم."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۵:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
احسنت ! ملعون جان.قدرت پشیمان کننده ی شما را در جنگهای 33 روزه و 22 روزه و 8 روزه که عرفا باید 11 روز طول میکشید دیدیم.دیدیم پس از هر جنگی،توان نظامی شما برای جنگ بعدی نصف خواهد شد.پس لطفا خفه شو و هارت و پورت نکن در اصل یعنی هاپ هاپ نکن.
آخرین اخبار