جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز مناطق مختلفی را در نوار غزه بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد این حملات در واکنش به حمله موشکی فعالان فلسطینی به شهر اشدود در سرزمین های اشغالی انجام شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد 4 پایگاه تروریستی را در جنوب نوار غزه بمباران کرده است. هنوز گزارشی از میزان خسارت های ناشی از این بمباران منتشر نشده است.

روز گذشته یک موشک به حوالی شهر اشغالی اشدود در 20 کیلومتری شمال غزه اصابت کرد. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

از سوی دیگر، شبکه تلويزيوني الجزيره گزارش داد: موشک هاي پرتاب شده به فلسطین اشغالی دوربرد بوده است.

الياس کرام خبرنگار اين شبکه در ناصره در شمال فلسطين اشغالي درباره شليک چند موشک به اراضي جنوب فلسطين اشغالي گفت: "منابع نظامي اسرائيلي اعلام کردند دست کم چهار موشک از شمال نوار غزه به منطقه اشدود و مناطق جنوبي شهر تل آويو شليک شده است.

سامانه هاي راداری ارتش اسرائيل چهار موشک را از شمال نوار غزه شناسايي کردند. در پی این حملات، آژير خطر در مناطق جنوبي اسرائيل به صدا درآمد. گزارش هاي مختلف حاکي از آن است که سه موشک به مناطق کم جمعيت اشدود اصابت کرده و هيچ تلفاتي به همراه نداشته است." 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار