دلیل عقب ماندگی مازندران در توسعه شرکت های دانش بنيان نبود امکانات است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، استاندار مازندران عصر ديروز در نشستي با شرکت‌هاي دانش بنيان استان، در پارک علم و فناوري مازندران، ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع کارآفرينان، بحث کارآفريني را از مهمترين مباحث روز استان اعلام کرد و با اشاره به اينکه مازندران از لحاظ توسعه شرکت هاي دانش بنيان از ديگر استان‌هاي کشور عقب مانده است، گفت: خروج از اين بن بست نيازمند حرکتي جهشي و استفاده از ظرفيت هاي استان با همکاري و همسويي تمام دستگاه ها است.

ربيع فلاح نبود امکانات و زمينه سازي ها را از جمله دلايل عقب ماندگي استان در امر توسعه شرکت هاي دانش بنيان بيان کرد و افزود: با حمايت از ايده نخبگان و همسويي فرهنگ، ديدگاه ها، سياست ها، و اقدامات سريع از جمله تعيين زمين براي پارک علم و فن آوري در تمام شهرستان هاي استان و همچنين با استفاده از ساختمان هاي نيمه تمام آموزش و پرورش در سطح استان مي توتن بر اين امر فائق آمد و مشکل جدي بي کاري را تا حد امکان کاهش داد.

وي همچنين ار امضاء تفاهم نامه اي ميان دانشگاه تهران و دانشگاه مازندران جهت همکاري در زمينه توسعه شرکت هاي دانش بنيان در مازندران خبر داد.

معتمدزادگان رئيس پارک علم و فن آوري مازندران هم از استقرار 100شرکت دانش بنيان و همکاري 200 کارآفرين با اين شرکت خبرداد و افزود: هم اکنون 70 شرکت در پارک داراي واحد فناوري هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.