کارشناس فوتبال کشورمان گفت: توصیه من به مسئولان امر خصوصی‌سازی و خریداران این بوده که بر اساس هوی و هوس وارد معقوله‌ واگذاری سرخابی‌ها نشوند و تصمیمات قانونی و منطقی باشد.

خصوصی‌سازی بر اساس هوی و هوس صورت نگیرد/فکر نمی‌کنم مزایده پنجم منع قانونی داشته باشدعباس انصاری‌فرد مدیر عامل اسبق باشگاه فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره لغو مزایده سرخابی‌ها اظهار داشت: گفته بودم که چنین اتفاقی رخ می‌دهد زیرا شرایط واگذاری فراهم نشده است.

وی در ادامه افزود: شاید این 2 تیم اجاره داده شود زیرا تا کنون هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است.

انصاری‌فرد ادامه داد: به نظر من با شناخت و مطالعه کافی می‌توان به هدف که همان واگذاری بوده دست پیدا کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: من به طور کمی با اصل خصوصی‌سازی موافق هستم و معتقدم نباید سال‌های آینده مشکلاتی برای خریدار بوجود آید.

وی اضافه کرد: باید مسئولان امر واگذاری به فکر اقتصاد و مسائل مالی 2 باشگاه باشند و خصوصی‌سازی بر اساس هوی و هوس انجام نشود و خریداران برای اینکه صاحب و مالک 2 باشگاه می‌شوند به هوای معروف شدن در این وادی قدم نگذارند.

انصاری‌فرد در خصوص مزایده پنجم سرخابی‌ها عنوان کرد: به نظر من مزایده پنجم قانونی بوده و حتی می‌توانند یکی دو ماه بعد به ادامه قضیه واگذاری بپردازند و منع قانونی ندارد و بعید می‌دانم مشکلی به وجود آید.

کارشناس فوتبال کشورمان اذعان کرد: نباید به دلیل واگذاری سرخابی‌ها در فصل نقل و انتقالات در جذب بازیکن محروم کرد زیرا این 2 تیم در جذب بازیکن و کادر فنی از سایر تیم‌ها جا می‌مانند و فصل آینده را از دست می‌دهند و اگر بخواهند همچنان سرخابی‌ها را منتظر مزایده بگذارند به ضرر آینده این 2 تیم خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که مزایده سرخابی‌ها بتواند ضمن موفقیت این 2 باشگاه رضایت هواداران پرشمار را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
مباشر
۰۷:۱۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
تاسیس شرکت های پرسپولیس و استقلال با خرید سهام توسط هواداران و حامیان مالی تنها راهکار می باشد . و هیات مدیره ها بدور از پست سیاسی ، دولتی و نظامی از میان نخبگان و اساتید و متخصصین علوم مرتبط (اقتصاد و مدیریت و....) و علوم ورزش هیات مدیره انتخاب گردد.
آخرین اخبار