طی مراسمی با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمان از 8 پیشکسوت عرصه فرهنگ و هنر شهرستان رفسنجان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مسئولان محلی و جمعی از هنرمندان، آیین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر شهرستان رفسنجان در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

فلاح مدیر کل اداره فرهنگ و اشاد اسلامی استان در این آیین گفت : این شهرستان هنرمندان و پیشکسوتان زیادی را به جامعه هنری کشور تقدیم کرده و اولین شهرستانی است که در آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس شده است..

فرماندار ویژه رفسنجان هم دراین مراسم گفت: پیشکسوتان فرهنگ و هنر با خلق آثار هنری در حوزه شعر، داستان، خوشنویسی، سینما و موسیقی و ... آنها رادر جامعه عرضه کردند .

حمید ملانوری افزود: برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر بهانه ای است برای معرفی آثار فرهنگی آنها و الگو سازی جهت استفاده از هنرهای مختلف توسط نسل جوان است.

حسین تقوی رشیدی زاده افزود : در این آیین 9 پیشکسوت مورد تقدیر واقع شدند.

غلامحسین منتصری پیشکسوت خوشنویسی، حسین برزگر حسینی پیشکسوت سینما ،محمد شریفی پیشکسوت شعر ، داستان و ترجمه ، محمد رضا نصیری پیشکسوت موسیقی ، محمود نکویی پیشکسوت هنرهای تجسمی ، سید محمد سراج زاده پیشکسوت شعر ، حکمت پیغمبر زاده پیشکسوت موسیقی ، احمد خدایی پیشکسوت تئاتر و خانم پروین وجدانی پیشکسوت شعر مورد تجلیل قرار گرفتند./

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.