دبیر جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی ازحضور چهره های برجسته سینمایی کشور در اختتامیه جشنواره فیلم رضوی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، گفت : برگزاری  کارگاه های آموزشی با حضور پیشکسوتان مطرح سینما ، اکران  فیلم های برگزیده دوره های قبل و تجلیل چهره های  یزدی برجسته سینمای کشور از جمله برنامه های این دوره فیلم رضوی خواهد بود.

غیاثی ندوشن افزود: رایزنی هایی با صدا و سیما و شرکت سروش انجام شده تا فیلم های منتخب جشنواره  در سالن های نمایش شهرستان ها، شبکه استانی و یا حتی شبکه های سراسری اکران شود.

 وی از تشکیل اتاق فکر این جشنواره با حضور 9 تن از کارشناسان و صاحب نظران خبر داد و گفت: اعضاء این اتاق فکر ترکیبی از نیروهای جوان انجمن سینمای جوان، هنرمندان و سازمان های فرهنگی و هنری فعال در عرصه فیلم و سینما هستند که از نظرات آنها در راستای افزایش کیفیت جشنواره استفاده می شود.

غیاثی ندوشن نوآوری  و خلاقیت در برگزاری موفق جشنواره را نتیجه بهره مندی از نظرات و مشورت های صاحب نظران دانست و ادامه داد: راهنمایی های اتاق فکر به ارتقای کیفی برنامه ها کمک می کند.

 دبیر جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی با بیان اینکه تلاش ما در این جهت است که هر جشنواره نسبت به سال قبل ارتقای کیفی داشته باشد، گفت: ما معتقدیم از جمله دلایل موفقیت یک جشنواره بهره مندی از هم فکری و مشورت  متخصصان و صاحب نظران است.

وی با اشاره  به اینکه دارالعباده یزد چند دوره میزبان جشنواره خوشنویسی رضوی بود، گفت: از سال گذشته ما میزبانی جشنواره فیلم رضوی را برعهده گرفتیم که امید است جشنواره سال جاری پربارتر از گذشته برگزار شود./گ

 انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، رضوی ، جشنواره ، فیلم ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.