تاکنون طرح هادی در 233 روستای آمل انجام شده و 28 روستا تا سال 94 آماده می‌شوند که می‌توان ادعا کرد پایان سال 94 جشن اتمام اجرای طرح‌ هادی در همه روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

علوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به اینکه براساس برنامه 5 ساله در کلیه روستاهای بالای 20 خانوار که حدود 251 روستا می باشد طرح هادی صورت می‌گیرد افزود: خوشبختانه طرح هادی در بخش‌های مرکزی، دابودشت، دشت سر و در بخش امام زاده عبدالله بخش جلگه‌ای به اتمام رسیده و در بخش جنگلی باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه طرح هادی یکی از طرح‌های عمرانی در سطح روستاها است که برای توسعه، آبادانی و زیباسازی روستاها مفید و موثر است، تصریح کرد: این طرح به صورت جامع در روستاهای متعدد سطح کشور در دولت‌های گذشته کلید خورده و در شهرستان آمل هم تعداد زیادی از روستاها در حال اجرای این طرح هستند.

رییس بنیاد مسکن شهرستان آمل یاد آور شد: با تلاش و پیگیری‌هایی که صورت گرفت در 27 روستای لاریجان تهیه طرح هادی در دستور کار قرار دارد و خوشبختانه علاوه بر اجرای طرح هادی 43 روستای دیگر به لیست اضافه شد که کل اعتبار استانی برای اجرای طرح هادی 1 میلیارد و 480 میلیون تومان می‌باشد که 64 درصد تخصیص داده شده است.

به‌ گفته علوی از محل تبصره 180 سهم نمایندگان مجلس، از سوی نماینده مردم آمل درمجلس 18 میلیارد تومان برای رسیدگی به مشکلات مردم در امر راه روستایی و آب آشامیدنی اختصاص داده شد.

وی درباره صدور سند مالکیت در روستاها با همکاری ثبت اسناد آمل گفت: تاکنون 120 هزار جلد سند مالکیت روستایی صادر شده است.
 

انتهای پیام/ز

 
برچسب ها: طرح ، هادی ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.