نرم افزار آخرین منجی در رابطه با حضرت مهدی (عج) است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛مسأله صبر و انتظار براى ظهور و انقلاب جهانى حضرت مهدى عجل الله تعالى فرجه الشريف از جمله مسائلى است که دشمنان و مخالفان آن،گاه در صدد تحريف آن برمى آيند و آن را به عکس مفهوم حقيقى نشان مى دهند،لازم است براى رهايى از دام چنين شبهاتى،با مفهوم حقيقى انتظار آشنا شویم.

انتظار،معمولا به حالت کسى گفته مى شود که از وضع موجود ناراحت و براى ايجاد وضع بهتر و مطلوبى در تلاش است،مانند تاجرى که از وضع آشفته و نابسامان بازار ناراحت و ناراضى و در انتظار فرو نشستن بحران اقتصادى و بهبود بازار است.

 در انتظار دو حالت مثبت و منفى وجود دارد: 1. عدم رضايت و بيگانه بودن با وضع موجود 2. تلاش براى ايجاد وضعى بهتر و مطلوب



ولادت امام زمان(عج) مبارک باد

مسأله انتظارِ انقلاب و حکومت عدل حضرت مهدى  عجل الله تعالى فرجه نيز از همين قبيل است.فردى که ظهور را انتظار مى کشد،از وضع موجود ناراحت و ناراضى و خواهان وضعى بهتر است.اين دو حالت،سرچشمه دو عملکرد است:

1.هرگونه همکارى و هماهنگى با عوامل ظلم و فساد و تباهى را ترک کند.

2.از نظر جسمى و روحى،مادّى و معنوى،خود را براى شکل گرفتن وضع و انقلابى جديد آماده کند و در واقع كسي كه انتظار يك مصلح را مي كشد ابتدا بايد خود صالح باشد.


ولادت امام زمان (عج) مبارک باد


این نرم افزار به مناسب ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) آماده دانلود می باشد که کاربران می توانند در این نرم افزار شعر و پیامک،جشن های شعبانیه،فایل های صوتی و دیگر بخش ها را مشاهده و در صورتی که سوالی داشته باشند می توانند آن را از بخش گنجینه سوالات ببینند.

این نرم افزار کاملا رایگان می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود


 • حجم: 3.89مگابایت
 • نسخه:1.0

 • اجرا در: سیستم عامل ویندوزی
 • امتیاز:


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار