دیرعامل صندوق تأ مین خسارت های بدنی کشور در ادامه سفر خود به کرمان از زندان مرکزی کرمان بازدید کرد و در جمع تعدادی از زندانیان یا بدهکاران دیه در جرائم غیر عمد در خصوص زندانیانی که شرایط کمک از صندوق را دارند تا فرارسیدن ماه مبارک رمضان قول آزادی داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، همچنین علی جباری و تیم همراه  وی بعد از بازدید از زندان با حضور در منزل یکی از قربانیان حادثه مبلغ 420میلیون تومان دیه3نفر از قربانیان حادثه و 2نفر مجروح را از محل صندوق تأ مین خسارت های بدنی پرداخت کردند .

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان در نشست مشترک دستگاه قضایی ، اجرایی و نظارتی با بیان اینکه در حال حاضر 255 مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های استان حضور دارندگفت : از مجموع مددجویان جرایم غیر عمد حاضر در زندان های استان، 50 نفر دیه بدهکار هستند که از این تعداد 45 نفر مشمول کمک صندوق خسارت ها می شوند که مبلغ آن 52 میلیارد ریال است.

سید حجت الله موسوی قوام افزود: صندوق تأمین خسارت های بدنی کشور از سال 89 تاکنون در استان توانسته زمینه آزادی 125 مددجوی جرایم غیر عمد ناشی از تصافات را فراهم کندکه در مجموع 52 میلیارد ریال پرداخت شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این نشست با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر سوانح رانندگی به دلیل وسعت راه ها و حادثه خیز بودن آنها، در کشور رتبه بالایی را داردگفت : نقاط حادثه خیز محورهای استان کرمان سه برابر محورهای کشور است.

سردار حسین چناریان بر پیشگیری از وقوع حادثه و فرهنگ سازی در این زمینه تأکید کرد و استفاده از دوربین های کنترل و نظارت تصویری را یکی از راه های موثر در حوزه پیشگیری دانست .



انتهای پیام / ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.