معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه قصد نداریم کسری هزینه کرد تاکسیرانان با اعمال فشار بر روی شهروندان جبران شود ، به همین منظور رایزنی با دولت را آغاز کردیم و امیدواریم دولت نیز سیاست هایی را در این خصوص پیش بگیرد .

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ،با اشاره به اینکه افزایش قیمت سوخت  طی روزهای گذشته تاثیر خود را برا هزینه های خدماتی تاکسیرانان گذاشته است اظهار کرد : در همین چند روز گذشته ، هزینه های تاکسیرانان بین 8 تا 12 درصد افزایش یافته است .

وی با بیان اینکه در ابتدای سال جاری هزینه کرایه تاکسی 20 درصد افزایش یافته است گفت : افزایش 20 درصدی کرایه ها بدون لحاظ کردن افزایش قیمت سوخت بوده و تنها نرخ تورم سالیانه در افزایش نرخ کرایه در سال جاری اعمال شده است .

معاون شهردار تهران تصریح کرد : هزینه کرد تاکسی ها و افزایش قیمت سوخت گرچه بر افزایش قیمت تمامی اقلام مصرفی شهروندان تاثیر گذار خواهد بود ، اما انتظار هم  نداریم کسری هزینه کرد تاکسیرانان با اعمال فشار بر روی شهروندان جبران شود ، به همین منظور رایزنی با دولت را آغاز کردیم و امیدواریم دولت  نیز سیاست هایی را در این خصوص پیش بگیرد .

به گفته وی شهروندان نیز هزینه به نسبت بالایی را برای کرایه تاکسی به نسبت سایر مد های حمل و نقلی پرداخت میکنند از اینرو  در عین حال که نمیخواهیم فشار به شهروندان وارد شود نباید جبران این افزایش قیمت سوخت را از جیب تاکسیرانان پرداخت کنیم .

به گفته معاون شهردار تهران اکنون 80 هزار راننده تاکسی و 7 هزار راننده اتوبوس در شهر تهران فعالیت دارند که انتظار داریم نظام حمایتی از سوی دولت اعمال شود تا قشر زحمت کش راننده بیش از این دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار