دبیر کل اتحادیه سازمان‌های غیر دولتی مدافع فلسطین گفت: در همایش بین المللی امام، فلسطین و مقاومت بیش از 400 تن از 32 کشور جهان حضور دارند.

حضور 32 کشور جهان در همایش امام، فلسطین و مقاومتبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، زهرا مصطفوی دبیر کل اتحادیه سازمان‌های غیر دولتی مدافع فلسطین در نشست خبری اتحادیه بین المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی فلسطین با موضوع همایش بین المللی امام، فلسطین و مقاومت که امروز (یکشنبه) با حضور امرودی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، با بیان اینکه این همایش فردا با حضور 50 مهمانان داخلی و 400 مهمان خارجی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود اظهار کرد: این سمینار با هدف اطلاع رسانی برای سالگرد امام و ارائه تفکرات و نظرات ایشان است.

وی ادامه داد: من بیش از 4 دهه در کربلا، عراق و... در کنار امام بودم و به همه خصوصیات و نظرات ایشان دقت داشتم.

مصطفوی اضافه کرد: حضرت امام اگر با رژیم پهلوی مقابله و مبارزه کردند، به دلیل ظلم ستیزی بوده، به این منظور که ایشان بی‌نهایت مخالف ظلم بودند.

دبیر کل اتحادیه سازمان‌های غیر دولتی مدافع فلسطین گفت: همه ما باید از ملت مظلوم فلسطین که مورد ظلم و ستم قرار گرفتند، حمایت کنیم، زیرا امام مخالف ظلم ستیزی بوده و خواستار این بودند که باید از مردم فلسطین حمایت شود.

وی ادامه داد: هاشمی فردی نجیب و صبور است که در سال‌های مختلف به ایشان تهمت‌های زیادی زده شده اما وی ساکت بودند و تهمت زدن به ایشان کمال بی انصافی است.

مصطفوی با اشاره به اهداف امام یادآور شد: امام خواستار مبارزه با ظلم بوده و گفته دست ظالم را باید قطع نمود و همچنین با ظالم نباید مباشات کرد.

مصطفوی اضافه کرد: امام فردی شجاع بودند و شجاعت یکی از امتیازهای مثبت ایشان بوده، به این منظور که ظلم ستیزی همراه با شجاعت کار را به پیش می‌برد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار