قزوین؛

کشف محموله قاچاق 680 میلیونی در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت:ماموران انتظامی استان قزویندر 3 عملیات جداگانه مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش 680 میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛سرهنگ "علی حسین حسینی نژاد" با اعلام این خبر اظهار داشت:در نخستین اقدام روز گذشته ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان "قزوین-زنجان" به یک دستگاه کامیون کشنده سواری مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از کانتینر خودرو انواع البسه ، نوشیدنی، لوازم التحریر و لوازم بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال کشف کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین در اقدامی دیگر حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان " قزوین-زنجان" به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و پس از متوقف کردن آن تعداد 975 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ابراز داشت:همچنین ماموران یگان امداد کلانتری مرکزی شهرستان " آوج" حسین کنترل خودروهای عبوری 3 دستگاه خودروی پیکان،پراید و پژو 405 را متوقف و در بازرسی از آن ها تعداد 5 دستگاه کولر گازی را کشف کردند.

این مسئول انتظامی ارزش کل کالاهای قاچاق کشف شده در این 3 اقدام را 680 میلیون ریال اعلام کرد.

================================================================================

عدم توجه به جلو در رانندگی باز حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک حادثه رانندگی در آزاد راه"قزوین-زنجان" با 2 کشته و 2 مصدوم خبر داد.

سرهنگ "بهرام زینلی" با اعلام این خبر اظهار داشت:ماموران گشت پلیس راه استان قزوین روز گذشته از وقوع یک مورد حادثه رانندگی در آزاد راه "قزوین-زنجان" مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد:در بررسی های ماموران مشخص شد یک دستگاه سواری پژو 405 در عوارضی شماره 2 "قزوین -زنجان" با 4 سرنشین واژگون شد که در این حادثه 2 نفر از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات در دم فوت و 2 نفر دیگر از سرنشینان آن نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ "زینلی" ابراز داشت:کارشناس پلیس راه علت تصادف را بی احتیاطی راننده پژو 405 در عدم توجه به جلو حین رانندگی اعلام کرد.




انتهای پیام/ ا

برچسب ها: کشف ، محموله ، قاچاق ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.