قم؛

حادثه رانندگی در قم یک مجروح برجا گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از برخورد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده که باعث مجروح شدن عابر پیاده شد خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم؛ مهدی فراهانی گفت: این حادثه در عصر پنجشنبه  و در روستای وشنوه از توابع بخش کهک رخ داد که بر اثر آن آسیبهای جدی در ناحیه سر و شکم این فرد وارد شد  که با کمک بالگرد اورژانس توانستیم این فرد را به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل کنیم.
 
 
 فراهانی ابراز کرد: تا پایان روز جمعه تمام نیروهای اورژانس قم در حال آماده باش کامل هستند و با توجه به حجم بالای ورود زائران از حرم امام خمینی به استان قم، تمام افراد این مرکز در محورهای مواصلاتی قم و اطراف مکانهای زیارتی مستقر هستند.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم خاطرنشان کرد: اگر تا پایان روز جمعه حجم ترافیک در استان قم عادی بود پایگاههای مستقر در محورهای مواصلاتی و اورژانس 115 نیز در وضعیت عادی خواهند بود و در غیر اینصورت تمام نیروها تا روز شنبه به حالت آماده باش قرار خواهند داشت.
 
وی ادامه داد: در حادثه رانندگی روز گذشته در محورهای مواصلاتی قم، 18 مجروح برجای گذاشت که تمام مصدومان توسط آمبولانس های مرکز اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
انتهای پیام/س 

برچسب ها: حادثه ، رانندگی ، مجروح ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.