مربی بین‌المللی والیبال ایران اظهارداشت: عملکرد بازیکنان ایران در دیدار اول مقابل آمریکا بد نبود برای ما که خارج از خانه مقابل قهرمان دوره قبل لیگ جهانی بازی می‌کردیم شکست آن‌ها کار راحتی نبود.

کارخانه: فقط به ریکاوری ذهنی نیاز داریممصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خاطرنشان کرد: ما شروع بدی را مقابل آمریکا تجربه کردیم اگر فرهاد ظریف از همان ابتدا وارد زمین می‌شد وضعیت تیم و نوع نتیجه گیری‌ّها تا حدودی فرق می‌کرد. در ست دوم این بازی کریستین سون با سرویس‌های متمرکز و هدفمند خود شیرازه تیم ایران را بر هم زد. متاسفانه امتیازآوری تیم ایران در این بازی نوسان داشت اگر این‌طور نبود به طور حتم ما برنده بازی بودیم. بازیکنان ما همچنان در دریافت مشکل دارند در مقابل دیدیم که تیم آمریکا چگونه در سرویس موفق ظاهر شد و نشان داد که این تکنیک در برد تیم و روند والیبال چقدر تاثیر دارد.

وی افزود: بازیکنان ما باید آمریکا و مسابقات لیگ جهانی را جدی بگیرند تا در تهران موفق به برد حریف شوند. فرصت زیادی به بازی دوم ایران و آمریکا باقی نمانده باید ملی پوشان با کمک کادر فنی ریکاوری ذهنی شوند و کواچ ترکیب اصلی خود را در برابر حریف استفاده کند و در گرفتن تایم‌ها و تعویض‌ها عمیق‌تر عمل کند.

مربی بین‌المللی اظهارداشت: والیبال ایران دیگر در بین ابرقدرت‌های جهان شناخته شده است و مربیان نسبت به عملکرد تک٬تک بازیکنان شناخت دارند باید خارج از برنامه‌ آن‌ها کار کنند. متاسفانه مصدویت امیر غفور باعث شد تا کواچ مجبور باشد از شهرام محمودی به طور کامل در زمین استفاده کند و این قطر پاسور خوب کشورمان تا حدودی در جریان بازی خسته شد و با توجه به آنالیزی که آمریکایی‌ها از تیم ایران کرده بودند به خوبی در دقایقی از بازی وی را مهار کردند.

کارخانه گفت: به طور کلی ما توانایی شکست تیم ملی آمریکا را داریم من به بازی فردا خوش‌بین هستم چون ما در روز نه چندان خوب خود موفق شدیم یک ست از قهرمان دوره قبل در خانه خود بگیریم٬ اگر در دیدار دوم بازیکنان موفق شوند اندرسون و سون را مهار کنند به طور حتم برنده میدان خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار