کارشناس والیبال کشورمان گفت: برای بردن آمریکا در جدال فردا باید حملات سرعتی آنها را مهار کنیم.

مومنی مقدم: برد فردا مشروط به مهار حملات سرعتی استغلامرضا مومنی مقدم کارشناس والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دیدار امروز ایران مقابل آمریکا بازی خوبی بود بازیکنان تیم ایران به دلیل این که مدت‌ها بود در کنار یکدیگر بازی نمی‌کردند شرایط مسابقه را نداشتند در صورتی که چند روز پیش بازی نمی‌کردند شرایط مسابقه را نداشتند در صورتی که چند روز پیش تیم آمریکا برای کسب سهمیه مسابقات جام جهانی به مصاف حریفان خود از قاره آمریکا شمالی رفته بود و این موضوع باعث هماهنگی آنها بود. ازهمه مهمتر این که آمریکایی‌ها در تیم خود مصدوم نداشتند در حالی که تعداد از بازیکنان تیم ملی ایران در حال حاضر با مصدومیت مواجه‌اند.

وی افزود: تیم ما هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شد بهتر عمل می‌کرد اما در دریافت سرویس و توپ‌های برگشتی موفق نبودیم اگر توپ‌های برگشتی ما به امتیاز تبدیل می‌شد به طور حتم نتیجه‌ دیگری رقم می‌خورد.

مومنی‌مقدم خاطر نشان کرد: به طور حتم کادر فنی برنامه ویژه‌ای برای بازی فردا خواهد داشت ما باید بر روی دریافت‌های خود بیشتر کار کنیم تیم آمریکا سرویس‌های خود را با یک ریسک 70 درصد می‌زد آنها می‌خواستند از خطاهای ما برای گرفتن امتیاز استفاده کنند در مجموع معتقدم فردا بازی به مراتب بهتری مقابل قهرمان سال گذشته لیگ جهانی به نمایش خواهیم گذاشت.

کارشناس والیبال کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا بهتر نبود فرهاد ظریف از ابتدای بازی در ترکیب قرار می‌گرفت گفت: ما در تمرینات و اردوهای آماده‌سازی تیم‌ها نیستیم. تا جایی که می‌دانم ظریف از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود وی ازتجربه بالایی در دریافت سرویس برخوردار است. همانطور که دیدید در بازی امروز هم وقتی ظریف به تیم اضافه شد برنامه‌های تیمی را روان‌تر اجرا کرد. البته علیزاده هم بازیکن با کیفیت و حرفه‌ای است.

مومنی مقدم در خصوص ضعف تیم آمریکا ابرازداشت: چون آنها بازیکنان خوب و باکیفیت زیاد دارند نمی‌توان یک نکته خاص را به عنوان ضعف آمریکا عنوان کرد آنها در تاکتیک حملات سرعتی و پایپ بسیار موفق هستند برای خنثی کردن این نقطه قوت بایدخوب سرویس زد و تیلورساندر را از کار انداخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار