نماینده بابل از احداث دو بیمارستان در مناطق بندپی و بابلکنار خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حسین نیازآذری نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس نهم و عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی در جشن سالانه خود عصر دیروز در دبیرستان مهرسبز بابل که با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و جمع کثیری از مردم برگزار شد گفت: در بخش بهداشت و درمان ساخت دو بیمارستان در بابلکنار و بندپی را در دست اقدام داریم.

وی گفت در بخش راه و جاده 11 میلیارد تومان برای تعریض و روکش آسفالت مواسلاتی هزینه شده است و کمربندی جنوبی که 14 سال از قبل اغاز شده است شتاب بیشتری گرفته است و کمربندی شرقی و شمالی نیز از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در حال احداث می باشد.

وی در ادامه از احیای باغ ملی بابل سخن گفت که درسالهای نه چندان دور باغ ملی بابل که هم اکنون ساختمان شهرداری در آن استقراردارد یکی از تفرجگاه ها و مناظردیدنی شهرمان محسوب می شد. احداث باغ ملی دربابل با هدف همدلی و هم زبانی و احیای باغ های ملی- ایرانی است و همچنین احداث باغ ملی می تواند در راستای حفظ و گسترش سرمایه اجتماعی باشد وانشالله مردم خیراندیش و نوع دوست بابلی با پیشینه فرهنگی خیرخواهانه مشارکت موثر دراین طرح ماندگارخواهند داشت . همچنین بیان کرد: مطالعه ،جانمایی ، تهیه نقشه و بررسی سازوکارهای فنی ،اجرایی ،اعتباری و نحوه مشارکت دستگاه های اجرایی ، اصناف و آحاد مختلف مردم با تشکیل ستاد احداث باغ مذکور وتدوین جدول زمانبندی مورد تاکید و تشکر فراوان می باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین گفت: امروزه ما در استان مازندران بطور متوسط 700 میلی متر باران سالانه داریم اما در استان با معضل کم ابی روبرو هستیم و در تامین آب شرب با مشکل مواجه هستیم، در همین راستا برای حل این معضلات طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف است که با اعتبار 200 میلیاردتومان در دست احداث می باشد. همچنین احداث سد هراز بعنوان بزرگترین سد با مخزن 600 میلیون متر مکعب در حال ساخت می باشد و در حوزه ابریز شهرستان بابل سد سجادرود در حال مطالعه می باشد و بزودی عملیات حفاری ان اجرایی می شود.



انتهای پیام / ا
برچسب ها: ساری ، احداث ، بیمارستان ، بندپی ، بخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.