رئیس جمهور فراری یمنی در نشستی با اعضای کابینه، مشاوران و نمایندگان برخی احزاب یمنی خواستار افزایش تلاش‌ها به منظور برون رفت یمن از شرایط کنونی شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "الشرق الوسط"؛ "منصور هادی،" رئیس جمهور فراری یمن دیروز شنبه نشست مهمی را با اعضای کابینه، مشاوران و نمایندگان برخی از احزاب سیاسی برگزار کرد.

منصور های در این دیدار تحولات داخلی و منطقه ای اعم از خشونت، کشتار بی گناهان، ارعاب زنان و کودکان و تخریب منازل با شیوه های غیر انسانی را بررسی کرد.

منصور های گفت: حساسیت مرحله کنونی ایجاب می کند تا همگی برای برون رفت یمن از شرایط کنونی و برقراری ثبات و امنیت در آن تلاش های خود را افزایش دهیم.

وی افزود: امروز ما وظیفه داریم یمن را از شرایط بحرانی نجات دهیم و مایحتاج ضروری هموطنانمان اعم از مواد غذایی، دارویی، پزشکی، برق، آب و گاز را فراهم کنیم و شرایط را برای بازگشت آوارگان به خانه های خود و نیز توقف خونریزی ها هموار سازیم.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۰:۵۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
واقغا که برای چهار روز حکومت داری چه خیانت و جنایت به کشور وملت بی دفاع کشورت کردی اون دنیا چه جوابی باید پس بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
منصور هاید ، فرد بی غیرتی که دستش به خون مردم یمن آلوده است .
راستی حکومت کردن آن هم در زیر بیرق آلسعود پلید این قدر مهم است که یک افسر ارتش در سمت رئیس جمهور با دشمنا ملتش همکاری کند تا برسر زن ها و بچه های بیگناه کشورش بمب های خوشه ای و غیر متعارف بریزند .
خاک بر سر سیاستمدار های بیگانه پرست و پست فطرت و وطن فروش .
آخرین اخبار