در بازی Broken Age شما باید برای حل کردن معما ها باید به خوبی داستان بازی را درک کنید و هدفی که در بازی دارید را به خاطر بسپارید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،این بازی داستان دو نوجوان ۱۴ ساله است که به دنبال ماجرا و خطر می روند."Shay " پسرک داستان در سفینه ای زندگی می کند که برای او حکم پدر و مادر را دارد. سفینه از او مراقبت می کند، به او غذا می دهد و با او بازی می کند. اما او از این کارهای تکراری خسته شده و دلش یک ماجراجویی و در یک کلمه ” یک تجربه جدید” می خواهد.


به سرزمین دو نوجوان 14 ساله بروید + دانلود

یک بازی ماجرایی خوب باید معما های خوب داشته باشد. معما ها در Broken Age  با آن چه که در عناونیی چون Botanicula  دیده اید کمی تفاوت دارند. اکثر معما ها در آن عناوین به صورت فیزیکی قابل حل بودند اما معما ها در Broken Age  منطقی هستند.

 برای حل کردن معما ها در این بازی شما باید به خوبی داستان بازی را درک کنید و هدفی که در بازی دارید را به خاطر بسپارید. برخی از معما ها با صحبت کردن با شخصیت ها بازی و انجام دادن کارهای خاصی برای آن ها قابل حل و  برخی دیگر با پیدا کردن وسایل خاص و ترکیب کردن ان ها و تعامل با محیط قابل حل هستند.



به سرزمین دو نوجوان 14 ساله بروید + دانلود

یکی از مشکلات بازی در نسخه رایانه های شخصی بهینه نبودن رابط کاربری بازی برای این پلتفرم است.از همان بدو ورود در بازی می توانید حس کنید که سازندگان این بازی را بر اساس کنترل لمسی در تبلت ها ساخته اند برای همین در برخی مواقع تعامل با محیط کمی دردسر ساز می شود.

حال در محصول نهایی ما در بخش گرافیک هنری با یک اثر منحصر به فرد روبرو هستیم. با دیدن تصاویر Broken age  به یاد کتاب های داستان رنگارنگ دوران کودکی ام می افتیم.استفاده از رنگ های شاد و متنوع و انیمشن هایی که همگی با استفاده از دست و هنر انیماتور های حرفه ای ساخته شده اند همگی از ویژگی های بارز این نرم افزار است.

موسیقی بازی نیز دست کمی از گرافیک بازی ندارد و به همان اندازه خوب است.استفاده از موسیقی ارکسترال را در جای جای بازی به خوبی حس می شود. در مراحل مخصوص Shay ما شاهد تلفیق موسیقی کلاسیک و الکترونیک هستیم که این ترکیب با جو این مراحل به خوبی متناسب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.