معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: طرح ضیافت با هدف تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان در استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ اصغر پرتوی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: تنظیم بازار مجموعه سیاستگذاری‌ها و فعالیت‌هایی است که به منظور ایجاد ثبات در بازار و جلوگیری از کاهش نوسانات قیمت برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: توجه به این موضوع در ماه‌های پرمصرف سال نظیر ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال که حجم تقاضا افزایش می‌یابد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا در کنار تامین کالای مورد نقاضا از طریق افزایش عرضه از سودجویی عرضه‌کنندگان جلوگیری شود.

هدف از اجرای طرح ضیافت تثبیت قیمت هاست

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت:هدف از اجرای طرح ضیافت که در آستانه ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد ، تثبیت قیمت‌ها در دامنه مناسب قیمت و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا از طریق افزایش مراکز عرضه به صوت عرضه مستقیم در غرفه برگزاری نمایشگاه‌ها ،برگزاری فروش فوق‌العاده ، تامین و توزیع کالاهای اساسی؛ طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه می باشد.

پرتوی افزود: اجناسی که در این گونه نمایشگاه‌ها عرضه خواهد شد شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج و شکر و روغن نباتی و غیره بوده که در ایام ماه مبارک رمضان به وفور در بازار برای مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

وی گفت: مقرر شده در آستانه ماه مبارک رمضان 540 تن مرغ، 51 تن گوشت قرمز، 830 تن برنج، 340 تن شکر و برخی اقلام دیگر برای تامین نیاز مصرف‌کنندگان عرضه شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، طرح ، ضیافت ، تنظیم ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.