نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار بانده شدن محور رودهن، فیروز کوه و قائمشهر باید روی میز وزارت راه و شهرسازی به نسخه‌ای عملیاتی تبدیل شود.

حمیدرضا مشهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد چهار بانده شدن محور رودهن، فیروزکوه و قائمشهر گفت: این محور به استان‌های شمالی کشور از مهمترین و حساس‌ترین محورها در مختصات جغرافیایی ایران اسلامی به شمار می‌رود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: توسعه‌ها در حوزه راه باید متناسب با حجم حمل و نقل در محورهای مواصلاتی باشد، محور رودهن، فیروزکوه و قائمشهر در گذشته با وجود تبدیل به مهد حجم بالای تردد خودروهای سبک و سنگین از ساختاری تنگ و محدود برخوردار بود.

مشهدی عباسی با تاکید بر اینکه چهار بانده شدن محور رودهن، فیروزکوه و قائمشهر باید روی میز وزارت راه و شهرسازی به نسخه‌ای عملیاتی تبدیل شود، تصریح کرد: احداث و توسعه این محور با اعتبارات ملی قابل تحقق است و هر طولانی‌تر شود خسارات جانی و مالی به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در خاتمه اظهار داشت: تلفات جاده‌ای بیانگر نبود زیر ساخت‌های مناسب در حد و اندازه حجم بالای تردد در محور رودهن، فیروز کوه و قائم شهراست و ایمنی با این اقدام شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.