عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: چهار بانده شدن محور رودهن – فیروز کوه – قائم شهر به عنوان محوری حادثه خیز تهران و کشور جنبه حیاتی دارد.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد چهار بانده شدن محور رودهن – فیروز کوه – قائم شهر گفت : این محور از مهمترین محور های مواصلاتی کشور با برخورداری از ساختاری ترانزیتی است .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود : محور رودهن – فیروز کوه – قائم شهر از جمله محور های حادثه خیز استان تهران و کشور با آمار تلفات جاده ای با درصد بالاست که سالانه آمار های تلخی از طریق رسانه ملی ارائه شده است.

گروسی با تاکید براینکه چهار بانده شدن محور رودهن – فیروز کوه – قائم شهر راهکاری برای کاهش درصدی با رقم بالای تلفات جاده ای در این محور است ، تصریح کرد : هر چه قدر در حوزه حمل و نقل جاده ای با توسعه محور ها و باندهای مواصلاتی کشور هزینه کنیم سرمایه ها به هدر نخواهد رفت و برگشت پذیر می باشد .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : وزارت راه و شهرسازی باید در کنار نیروی انتظامی تمام قد در راستای افزایش امنیت جاده ای و کاهش تلفات گام هایی بزرگ و اساسی بردارد .

شایان ذکر است محور ترانزیتی رودهن- فیروزکوه- قائم شهر با طول تقریبی 200 کیلومتر یکی از مهمترین محور های مواصلاتی به شمال کشور می باشد که از حجم بالای ترافیکی به خصوص در ایام تعطیل برخوردار است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.