مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در خصوص عرضه لوازم تقلبی خودرو در سطح استان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طبق گزارش اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر پس از دریافت شکایت تعدادی از شهروندان شهرستانهای ابهر و خدابنده در زمینه خرید قطعات یدکی خودرو از فروشنده متقلب، پرونده ای در این زمینه تشکیل یافت.

ممیزی افزود: طبق اخبار وارده تعداد شاکیان این پرونده به بیش از 30 نفر رسیده است و دلیل شکایت این افراد خرید قطعات تقلبی و بی کیفیت از سوی افرادی بوده است که اقدام به پخش گسترده این قطعات در شهرستانهای ابهر و خدابنده نموده اند.

وی ادامه داد:پس از انجام تحقیقات لازم توسط کارشناس اتحادیه فروشندگان قطعات یدکی خودرو و کارشناس رسمی سازمان صنعت و معدن و تجارت،تقلبی بودن قطعات فروخته شده احراز و متهمین تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اضافه کرد:میزان تخلف احتمالی این افراد بدلیل عرضه گسترده قطعات فروخته و همچنین افزایش تعداد شاکیان پرونده بطور دقیق مشخص نشده است.

ممیزی افزود: در صورت نیاز به انجام تعمیرات و خرید لوازم خودرو حتما از نمایندگی های مجاز در سطح استان نسبت به خرید اقدام و از فروشندگان، فاکتور ممهور به مهر نمایندگی دریافت نمایند تا در صورت بروز کوچتکترین تخلفی،تعزیرات حکومتی استان زنجان نسبت به احقاق حقوق مصرف کنندگان اقدام نماید.

وی خاطر نشان کرد: همچنین عرضه کنندگان لوزام یدکی در سطح استان زنجان نسبت به تهیه این اقلام دقت کافی نموده تا از ارائه قطعات تقلبی به مصرف کنندگان جلوگیری بعمل آید.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.