یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه استکبار ستیزی مهمترین خصیصه رهبر کبیر انقلاب بود.

روحیه استکبارستیزی مهمترین خصیصه امام‌خمینی(ره) بود«نصرالله پژمان‌فر» نماینده مردم مشهد و کلات در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش امام‌خمینی(ره) در تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انقلاب و تحولات پس از انقلاب، گفت: امام(ره) تمام ظرفیت‌های خود را براساس ضرورت اسلام، بنا و پس از آن انقلاب را آغاز کردند. 
 
وی افزود: تنها چیزی که در آغاز انقلاب مدنظر امام (ره) قرار گرفت، رسالت دینی بود که ایشان به‌دوش داشتند. 
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام(ره) در رسیدگی به امورات انقلاب در کشور با کسی رودربایستی نداشت، متذکر شد: چیزی مدنظر امام (ره)  قرار نمی‌گرفت جز حکم اسلام و به همین دلیل بود که ایشان توانستند با اتکا به ظرفیت‌های اسلام قدم بزرگی برای کشور بردارند. 
 
پژمان‌فر با بیان اینکه اسلام دین اعتدال و میانه‌روی است، تصریح کرد: نباید طبق محوریت اعتدال با همه جریانات یکسان برخورد کرد، چرا‌که این خود یک استراتژی مهمی بود که امام(ره) در درون خود داشتند و به همین دلیل به روحیه استکبار ستیزی مجهز بودند. 
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: روحیه استکبار ستیزی رهبر کبیر انقلاب مهمترین خصیصه ایشان بود. 
 
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از همان سال 42 در کنار موضوعات و انحرافات استکبار ایستادگی کرد و روحیه مهربانی و عطوفت را بین مسلمانان جهان نهادینه ساخت. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار