شبکه الاخباریه عربستان سعودی در گزارشی خواستار پیروی کشورهای عربی از عربستان سعودی برای مقابله با آنچه توسعه نفوذ ایران نامید، شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی الاخباریه عربستان در تحلیلی ضد ایرانی مدعی شد ایران در امور داخلی کشورهای منطقه مداخله می کند بنابر این کشورهای عربی باید موضع یکپارچه ای علیه ایران اتخاذ کنند.
این شبکه در ادامه بدون اشاره به تجاوز عربستان به یمن با نمایش تصاویری از این کشور مدعی شد ایران عامل بحران یمن و ادامه مشکلات آن است و در ادامه ادعا کرد عامل مشکلات سوریه هم بشار اسد و حامیانش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
فقط باید بگم خدا ال سعود رو لعنت کنه که در پوشش اسلام این همه جنایت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
خدایا بحق امام زمان قسمت میدهیم
شر همه کشور ها را برای ایران نقشه شوم میکشند به خودشان برگردان
وایرن مارا در صحت وسلامت وآرامش وامنیت در زیر سایه امام زمان حفظ بفرما
برا سلامتی امام زمان صلوات
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۰۸:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
سلام ما فرزندان خاک پاک ایران نخواهیم گذاشت اعراب ذره ای به خاک این سرزمین کج نگاه کنند حال انکه بخواهند به فکر تصرف برایند اینجا ایران است ایرانی که با خون شهدا زنده است پس بگذارید اعراب به قبل از جهالت خود بازگردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
همان اتحادی که لبنان را به صهیونیست ها بخشید ، همان اتحادی که صدام را به جان مردم ایران انداخت ، همان اتحادی که مردم بی گناه کشور سوریه در جهت تامین منافع صهیونیست ها کشتار می کند ، همان اتحادی که مردم عراق را قصابی می کند ، همان اتحادی که مردم بی گناه و بی دفاع و ازاده یمن را به خاک و خون می کشد و صدای هیچ مدعی حقوق بشری هم بلند نمی شود .
اما اتحاد بر علیه ایران ، باعث می شود تا ایران چوب را بردارد و گربه دزد های منطقه خائنین به ملک و امت اسلامی بدنبال سوراخ موش در اروپا و آمریکا و سرزمین های اشغالی بگردند .
مرگ بر حکام بی غیرت و پلید کشورهای عربی ساحل جنوبی خلیج فارس و اردوغان و شاه انگلیسی اردن و ژنرال کودتاچی مصر . این ها ننگ دنیای اسلام هستند .
آخرین اخبار