معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت : با یک نگاه آسیب شناسانه مشاهده می کنیم که نقش مردم در برنامه های پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر کم است و شایسته است مردم و سازمانهای مردم نهاد در این زمینه حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر لزوم تقویت و ساماندهی حضور و مشارکت مردم، انجمن‌های محلی و سازمان‌های مردم نهاد در برنامه های مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد و گفت: غلبه نگاه‌های سخت افزاری و نرم افزاری در دهه‌های گذشته در بحث مبارزه با موادمخدر موجب گردیده تا ابعاد فرهنگی و اجتماعی این حوزه کمتر مورد توجه قرار گیرد .

طالبی افزود: باید در هفته مبارزه با مواد مخدر فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی که قرار است انجام شود با پرهیز از نگاه اداری و الزامات اداری کاملاً داوطلبانه و با مشارکت مردم و ارتباطهای بلاواسطه ای با مردم برقرار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به علت فعالیت‌های مناسب این شورا و تحرک و پویایی که در بحث مبارزه با مواد مخدر داشته و همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی با این شورا قدردانی نمود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.