مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری تهران گفت: این سازمان در راستای خدمات رسانی به شهروندان احداث 10 بازار میوه و تره بار را در دستور کار خود قرار داده است.

ساعت 5 عصر چهارشنبه //ویژه ها//احداث 10 بازار میوه و تره بار در سال جاریسید احمد صفوی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری تهران در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان گام برداشته است، اظهار کرد: امسال 10 بازار جدید میوه و تره بار در سطح پایتخت احداث می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات شهردار تهران مبنی برتوسعه بازارهای محله ای میوه و تره بار ،لزوم بازنگری ،تجهیز و همچنین احداث بازارهای جدید در سطح پایتخت در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

صفوی با اشاره به بهره برداری 10 بازار میوه و تره بار در سال گذشته ، تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز با احداث بازارهای جدید در سطح شهر بتوانیم پاسخ گوی نیازهای شهروندان باشیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی گفت: توسعه بازارهای میوه و تره بار و همچنین عرضه محصولات دست چین و دسته بندی یکی از مهم ترین برنامه های این سازمان در سال 94 محسوب می شود.

وی در پایان یادآور شد: هدف از اجرای توسعه بازارهای میوه و تره بار دسترسی سریع شهروندان به محصولات غذایی و فرآورده های کشاورزی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار