معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: با برپایی نگارگذر ایثار و شهادت و اجرای برنامه‌های فرهنگی از زائران خورشید استقبال می‌شود.

مسعود خسروی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشریح برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام (ره)، بیانگر زنده بودن فکر و راه امام در بین ملت‌ها و نشانگر پیوند ناگسستنی مردم با امام و اهداف انقلاب است.

وی ادامه داد: ضمن اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی در سطح محلات، با برپایی پردیس فتح‌الفتوح امام (ره) در حرم مطهر از زائران استقبال می‌شود.

خسروی تصریح کرد: بدین منظور پردیس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با مشارکت مناطق 18 و 14 در پارکینگ غربی حرم مطهر برپا می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در ایستگاه‌ها خبر داد و گفت:‌ اجرای مسابقات خاطره‌نویسی با موضوع امام ولایت و رهبری، مسابقه نقاشی، مسابقه ورزشی و همچنین اجرای برنامه خوشنویسی سخنان امام راحل با حضور هنرمندان برجسته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

به گفته وی در این ایستگاه 14غرفه تحت عناوین خدمات و پشتیبانی، سلامت، نقاشی کودکان، عکس، خوشنویسی، قرآن بخوانید، جایزه بگیرد و غیره طراحی شده است.

معاون شهردار منطقه 5 در پایان گفت: در برنامه‌های پیش بینی شده در سالگرد ارتحال امام (ره) تلاش می‌شود از ظرفیت‌های خانه‌های سرای محلات در اجرای برنامه‌ها بهره گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار