رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم در جلسه کمیته بهداشت ، درمان و امداد استان با اشاره به آمار فعاليت‌هاي اورژانس ۱۱۵ قم در جشن نیمه شعبان گفت: از روز 12 خرداد تا ظهر روز 13 خرداد، 1 هزار و 746 مورد تماس تلفني در اورژانس ۱۱۵ قم ثبت شده است.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، ، دکتر حسنی با بیان اینکه پرسنل اورژانس ۱۱۵ قم در این مدت با انجام 334مورد ماموريت شهری و جاده‎ای به حادثه دیدگان تصادفات رانندگی امداد رسانی کرده‎اند افزود: تعداد 4000 نفر از خدمات امدادی و درمانی اورژانس 115 بهره مند شده اند که این خدمات توسط آمبولانس ، اتوبوس آمبولانس و موتولانس به زائرین و مسافرین عزیز ارائه شده است.

وی تعداد مجروحان انتقالي به بيمارستان‌هاي استان را در حوادث شهري و جاده‌اي در این مدت، 146 مورد عنوان كرد.

دکتر حسنی با اشاره به بکارگیری تعداد 360 نفر پرسنل اورژانس در این مدت افزود: هم اکنون تعداد 62 دستگاه آمبولانس ، 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک فروند بالگرد جهت ارائه خدمات اورژانسی در جاده ها ، سطح شهر و مسجد مقدس جمکران مستقر می باشند.

 رییس اورژانس115 با اعلام دو برابر شدن ظرفیت جاده ای این مرکز تا 15 خرداد تصریح کرد: اورژانس استان های تهران ، البرز، اصفهان و لرستان با در اختیار قرار دادن 15 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس همکاری تنگا تنگی با اورژانس 115 قم داشته اند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.