امام جمعه موقت تهران گفت: استقرار ولایت فقیه شاهکار امام خمینی(ره) بود که با استقرار انقلاب اسلامی در کشور انجام شد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ آیت الله کاظم صدیقی  در مراسم سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی در اصفهان با اشاره به ابعاد شخصیتی و اقداماتی که امام خمینی(ره) انجام دادند اظهارکرد: امام خمینی همانند معصومین در جهت برچیدن ظلم و ستم و آشتی مردم با خداوند گام برداشت و مردم را به خدا پرستی و اجرای قوانین الهی در جامعه دعوت کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) با تدبیر در رهبری خود مردم به سعادت و به کشور استقلال بخشید و امروز به برکت استقرار انقلاب اسلامی شاهد شکوه مملکت و ملت ایران اسلامی در جهان هستیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: هیچ گاه نور و ظلمت و ایمان کفر با هم برابر و با یکدیگر تجمیع نمی شوند و از این جهت که ظالمان جهان به مردم ظلم می کنند و حکومت آن ها باطل و ظالمانه است هیچ گاه قابل تجمیع با خوبی ها و عدالت خواهی ها نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ گاه ملت ایران اسلامی و ملت های مظلوم جهان آمریکا، اسرائیل و ظالمان جهان را دوست خود نمی پندارند و ابراز بیزاری دارند.

آیت الله صدیقی افزود: ملت و دولت ایران هیچ گاه دوستی با ظالمان جهان که در برابر توحید ایستاده اند برقرار نمی کنند و دشمنی ما با آمریکا تمام شدنی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حاکمیت کشور در زمان غیبت حضرت مهدی(عج) باید در دست فردی با ویژگی های خاص به عنوان رهبر جامعه اسلامی باشد، تصریح کرد: استقرار ولایت فقیه شاهکار امام خمینی(ره) بود که با استقرار انقلاب اسلامی در کشور انجام شد.

وی یادآورشد: استقرار ولایت فقیه در دوران مشروطیت مستقر نشد و این کار با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی با بنیان گذاری انقلاب صورت گرفت.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مسیر اهداف نظام و برنامه های امام خمینی(ره) گام برمی دارد، گفت: رهبر انقلاب با صلابت و اقتدار مسیر فعالیت نظام را پیش می برد و کشور را در برابر دشمنان و فتنه های دشمنان مدیریت می کند.

 
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.