مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: 2 هکتار از اراضی یکی ازپارک های جنگلی این استان طعمه حریق شد، که با تلاش سه ساعته آتش نشانان این آتش سوزی مهار شد.

  به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از سنندج؛  مرتضی سنندجی گفت: خبر آتش سوزی در پارک جنگلی توس نوذر از طریق سامانه 125 به این سازمان اعلام شد.

وی افزود: این آتش سوزی که از سمت یکی ازشهرک های شهرسنندج آغاز شد، حجم وسیعی از این پارک را در برگرفت.

سنندجی بیان کرد: 12 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به همراه 50 نفر آتش نشان از سه ایستگاه سطح شهر جهت مهار آتش سوزی به این پارک اعزام شدند.

وی ادامه داد: حدود 50 نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری منطقه دو هم به یاری آتش نشانان شتافتند و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از مهار کامل آتش سوزی در این پارک جنگلی خبرداد و افرود: با تلاش سه ساعته آتش نشانان آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

وی بیان کرد: در قسمت‌های که پوشش گیاهی بیشتری داشته خسارات زیادی به درختان این جنگل وارد شده است.

سنندجی در خصوص خسارت وارده و علت این حادثه گفت: تقریبا بیش از 2 هکتار از اراضی این جنگل طعمه حریق شد و معمولا در آتش سوزی‌های جنگل‌ها عامل انسانی باعث بوجود آمدن این حوادث هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در پایان گفت: آتش نشانان بعد از مهار کامل آتش در حال عملیات لکه گیری برای جلوگیری از آتش سوزی دوباره در این پارک هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.